fredag 23. januar 2009

Award :)

Nå har jeg fått en så fin award av http://karpedi.blogspot.com/. Så koselig!
Jeg vil gi den videre til:

Reglene for denna awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.
Denne awarden har gått litt rundt ei stund, så jeg prøver å finne noen nye, og som jeg synes fortjener den:)

6 kommentarer:

Loppehjemmet sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen, og for utmerkelsen, det setter jeg stor pris på:) Jeg har fått den før, så ok om jeg ikke videresender den denne gangen? Ønsker deg en strålende helg:)

Lykkeliten sa...

Det er helt greit :D

Crinoline sa...

Hei.Tusen takk for hilsen og award.Jeg skal lage et innlegg senere.Ønsker deg en god helg.

Anettes hus sa...

Hei! Tuuusen takk for kjempe-flott award:)

God helg!

Klem Anette:)

tinemor sa...

Gratulere med awarden.
Og tusen, tusen takk for at du vil dele den med meg!
Føler meg meget beæret!!!
God helg!
Klem

Marianne sa...

Tusen takk for awarden! =) Ligger noe tilbake til deg hos meg!
Ha en strålende helg!
Mange klemmer fra Marianne