søndag 11. januar 2009

Godt nyttår!

Godt nyttår, alle sammen! Har vært hektiske dager, så jeg har ikke rukket å blogge før nå..
Hadde en fin nyttårsfeiring, sammen med venner.

Her har jeg laget min egen dekorasjon.. Ble fornøyd, men er litt usikker på om "kulene" er litt jul.. ?
Jeg har også blitt godkjent hos "NIB", siden sist, så jeg må vel bli flinkere til å blogge fremover.. Holder nå på å male dvd-skapet i stua hvitt.. skal legge ut bilder av resultatet senere.. Etter det er det spisestua som står for tur.. *huff*.. synes det er kjempe kjedelig å male, men når resultatet blir bra, glemmer man fort hvor kjedelig det er.. Jeg får vel invitere noen venner, på maledag! :)

2 kommentarer:

Jannicke sa...

..gratulerer med medlemskap hos NIB :). Det har jeg også nettopp fått, veldig kjekt! Lykke til med videre blogging! Jeg titter nok innom igjen!

Lykkeliten sa...

Så hyggelig, og gratulerer til deg å! :)