søndag 25. januar 2009

Nye puter og sykdom...

I dag har jeg vært produktiv, selv om jeg er syk! Har malt en gammel kjøkkenhylle (som dere får se senere) og sydd fire putetrekk, til slagbenken min! :) har i tillegg blitt syk, forkjøla og feber, så det var nesten ikke morro å sitte foran symaskinen. Jeg er absolutt ikke proff, men synes resultatet ble bra! (med veiledning fra mamma, som er utrolig flink til å sy)!

Strøyk på bilder jeg syntes var fine, og sydde på blondekant rundt to av bildene.



Her ser dere litt detaljer.. Bildet er ikke så dårlig på puta, men måtte bruke blitz når jeg tok bilde, så da ble det litt dårlig.. :p
Ganske fornøyd med dagen, produktivt sett, men sykdommen kunne jeg klart meg foruten.. Håper bare jeg blir frisk nok til å begynne i ny jobb på tirsdag... :s

10 kommentarer:

2store2smaa sa...

Hei hei! Huff, ikke noe kjekt med influensa! Håper du blir bedre til jobb-start!!
Kjempefine puter du har laget, skulle ønske jeg hadde evnene og tiltakslysten til å lage noen til min slagbenk også!
God bedring:)

H elle K sa...

Hei, putene ble kjempe lekre.. God bedring.kristin

Anettes hus sa...

Sorry! Ser i ettertid at jeg glemte å nevne deg i award-innlegget mitt:O Men nå er det rettet opp!!

Klem Anette:)

Christine Louise sa...

Så utrolig flotte puter du har laget.. Nyyyydelige..
Har du kjøpt strykemerkene?
Masse god bedring...

Crinoline sa...

God bedring til deg.Du er jo riktig flink,putene ble nydelige.

Linda sa...

Hei!
Koselig blogg du har!
Fine puter!
Jeg har også laget meg et par puter med trykk på i dag!
Tror kanskje jeg skal sy på blonde rundt bildene jeg også :)
Nei nå må jeg se å finne køya...

God natt!

Mariann sa...

Kjempeflotte puter. Så helt proffe ut for meg.... Ønsker deg god bedring ;)

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempeflotte puter :) Du er flink til å sy...

God bedring
Klem,Kari

Lykkeliten sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer! Strykemerkene er ikke kjøpt, laget selv! :) formen er litt bedre i dag, så jeg tror jeg er klar til jobbstart i morgen! *phuh*

Marianne sa...

Så fine puter du har laget. Minner litt om den jeg har laget i dag faktisk =) Så koselig med egenproduserte, ingen andre som har lik!
Håper formen din er bedre.
Ha en fortsatt fin kveld!
Mange klemmer fra Marianne