fredag 13. februar 2009

Gjenbruk :)

I går var jeg en tur på gjenbruket etter jobb.. Handlet ikke så veldig mye, men er kjempe fornøyd med det jeg kjøpte.. Brukte noen av idéene fra boken "Sjarmerende Gjenbruk" og fikk kjøpt litt "nytt"! :)


Kjøpte dette fatet, som jeg pyntet litt...


.. og slik ble det seende ut! Noen lys, en gammel duk og litt hyssing..


Også kjøpte jeg dette fatet! Det har jeg plassert på kjøkkenhylla mi!



Denne store lampeskjermen betalte jeg 50kr for. Jeg la alle pledda som har ligget i sofaen oppi den, så nå ser det litt ryddigere ut! Synes skjermen var så flott!


Til slutt vil jeg vise frem DVD-skapet mitt! (På tide!)... :p

Det var mørkebrunt (og som vanlig har jeg glemt å ta før bilde), og nå har jeg malt det med en antikkhvit farge!

Hengte også opp to kranser, med hjerte i midten på hver dør!
God helg!

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Se der ja,flere som har blitt inspirert av boken....Ja det er utrolig hva man kan finne av gamle skatter....og gøy er det også..Go`helg til deg fra Maliva

Crinoline sa...

Så mye fint du har funnet.Er det ikke gøy å handle i bruktbutikker? Skapet med kransene likte jeg veldig godt. God helg til deg.

Stine sa...

Så søtt med kransene på. Tror skapet ditt hadde blitt (om mulig!) enda finere om du hadde hengt opp en lys gardin bak glasset sånn som My home is my castle by Kari har gjort :) Bare en idé!