søndag 22. februar 2009

Gjenbruket... igjen.. :)

I går var jeg på gjenbruket, igjen.. og jeg fant selvfølgelig noe! :)
Jeg skulle egentlig på en runde, og innom flere gjenbruksbutikker, men til min store skuffelse var to av de stengt... Men jeg fant litt på den ene som var åpen..





Jeg kjøpte en gammel bolle med blomstermotiv. Den var så søt, og litt slitt i kantene!

Også kjøpte jeg disse smykkeskrinene! Så herlige, med roser på lokkene!
Jeg kjøpte også en gammel krakk, som må pusses, males og trekkes om før jeg viser den frem!
I ettermiddag skal jeg også hente en skjenk, som jeg fant på Finn.no, en gammel speilskjenk til en billig penge!
Men, nå skal jeg prøve og bake noen boller jeg også.
Ha en god fastelaven! :D

3 kommentarer:

Success sa...

Fantastic pictures.
Very nice blog.

Please visit:
http://holidayinparadise.blogspot.com

Keep blogging.
Good luck.

siren sa...

Så mye fint du fant...de små smykkeskrinene var kjempesøte! Jeg har også en slik brevordner som deg, elsker den!
Ha en fin dag!
:)

Crinoline sa...

Her har du funnet masse fint,jeg likte bollen veldig godt.Ønsker deg en fortsatt fin søndag.