mandag 9. februar 2009

Kjøkkenkroken


Synes rosene er så pene når de begynner å bli litt slitne i kantene! :)

Endelig! Har fått kjøpt meg boken sjarmerende gjenbruk i helga! Ble så glad når jeg var ferdig å lese... tror jeg har lest i den 9 ganger allerede! Fantastisk bok!
Har vært lite blogging på meg i det siste.. Fikk besøk av svigers i helga, så uka før ble brukt til vasking (og da mener jeg VASKING!). Så na gleder jeg meg til å sette igang med litt blogging igjen, og ikke minst komme meg på gjenbruket og handle, for å sette noen av idéene fra boken til livs!


Også må jeg jo vise fram kjøkkenkroken min, nå som jeg endelig begynner å bli ferdig! Har fått inn slagbenken (benkeputa er midlertidig, har en madrass som er klar til å syes) og hengt opp en gammel kjøkkenhylle jeg har arvet, som bestefar snekret på sløyden!



Her har jeg plassert kryddersettet jeg kjøpte meg!
Hylla var egentlig mørkeblå, så den ble litt penere med et par hvite strøk! Jeg er veldig dårlig til å ta før bilder, men dere kan jo tenke dere! Har noen maleprosjekter på gang, er ferdig med DVD-skapet, som dere får se snart, også står spisestuen for tur!


Ble kjempefornøyd med benken min! Også så deilig at den var ferdig malt! Luksus! :)

1 kommentar:

Fallmoen sa...

Kjempekoselig blogg du har. og veldig hyggelig kjøkkenkrok. jeg har også en sånn kjøkkenbenk ganske høyt på lista. Vi får se om jeg ikke kommer over en snart.
jeg legger meg til følgelisten min, for her kommer jeg nok helt sikkert tilbake.