lørdag 21. februar 2009

Lite blogging...

Nå har det desverre blitt veldig lite blogging på meg i det siste.. :(
Jeg har fått ny jobb, for noen uker siden, og trives kjempe godt! Jeg fikk først 60% vikariat, men det er nå økt til 100%... Kjempe deilig å jobbe fullt, men jeg kjenner at jeg ikke er vant med det, så jeg er kjempe sliten for tiden! Litt kjedelig, men nå må jeg virkelig ta meg selv i nakken og få malt spisestuen!

Siden sist kan jeg jo fortelle at jeg har hatt bursdag, ble endelig 20! Så ikveld blir det en tur på byen! Gleder meg! Samboeren er i Danmark på jakt, så i helga har jeg "fri".. selv om jeg må inrømme at han savnes! :)
Jeg kan jo vise noen bilder fra hjemmet.. ikke så mange denne gangen, men :)



Her er posthylla mi, er så glad i den! Kjøpte den på Sinclair i Larvik, for kun 169kr! Kupp!


Her er den eneste "kunsten" jeg har hjemme! Har arvet bildene etter oldermor.. Bildet til høyre er malt av oldemor, og bildet til venstre er malt av elskeren hennes... :p
Hu malte veldig mange bilder, men var aldri noen stor kunster. Bildene har en viss affeksjonsverdi for meg, så jeg synes de er så koselige! :)
Nå skal jeg hoppe i dusjen, og reise en tur til byen tror jeg.. eller kanskje ta en tur på gjenbruket.. vi får se... :)
God helg alle sammen!

1 kommentar:

Livet er heeerlig sa...

Nydelig brevholder, hurra!
HAr ønsket meg en slik, men betaler ikke blodpris. Din var billig :)
Kos deg med ny jobb
Ha en strålende flott søndag
*Siv*