tirsdag 24. februar 2009

Ny, gammel skjenk

I går var jeg og hentet skjenken min.. Den er så fin!
Jeg fant den på finn.no, til den utrolige prisen 500,-
Dama solgte den for sin gamle mor, og hun hadde blitt helt overveldet over responsen, hun trodde ingen ville ha sånn "gammal drit"... Men det ville jeg!


Her har den kommet i hus :) Det var visstnok et mareritt og bære den! Vi måtte ned fra en andre etasje i en blokk, og opp i andre etasje i min leilighet, hvor den gamle trappa er utrolig liten og smal.. Så, vi måtte skru av ett par bein, og bakplata hvor speilet sitter.. men det gikk, og jeg ble kjempefornøyd.. Jeg må vel invitere mannfolka på vafler en dag :)
Detaljer på dørene...


Her har jeg rukket å pynte den litt, og ja, jeg har flere døde dyr på veggene i spisestua.. Samboeren er jaktgal, og vi har dyr fra Sør-Afrika (etter vår jakt/safari-tur) og nordiske dyr.. Eneste kravet jeg har stilt er at jeg IKKE skal ha en utstoppet elg på veggen, de er så stygge!
Noen som vet noe om disse skapene? Hu jeg kjøpte den av trodde den var fra -30tallet.. Jeg har ikke peiling, så skriv gjerne en kommentar hvis du vet noe om slike møbler!
God tirsdag!

6 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

For en nyydelig skjenk :)) Skal du male den eller ??

Klem,Kari

Besta sa...

Det var kjempe fint. Skal si du var heldig.
Klem Marilyn

Lykkeliten sa...

Jeg har lyst til å male den, men er redd den mister mye av verdien om jeg gjør det... :p

Crinoline sa...

Du har gjort et kuppe!Heldig er du.

Stine sa...

Vet ikke når den er fra, men den var kjempefin! Synes den hadde gjort seg bra i hvit også :)

LYKKEBO sa...

Heldige deg!! For et kupp!! Helt nydelig!

God kveld til deg:)