lørdag 14. mars 2009

.._--_..

Denne uka har jeg vært travelt opptatt med maling og oppfrisking av en gammel skomakerlampe.. Etter jeg så skomakerlampa i boka Sjarmerende Gjenbruk, hvor servietter var limet på med decoupage på innsiden, har jeg lett overalt i mange butikker etter de perfekte serviettene.. Jeg har fått to gamle skomakerlamper av mamma, men har bare rukket å pynte den ene..



og slik ble den...


Synes den ble så fin! Så nå skal jeg ordne den andre snart også.. :)

Jeg har også ordnet en gammel kjøkkenhylle.. Fikk den av mamma, malte den hvit og limte på et blondebånd rundt kanten..

Skiltet har jeg bestilt på en nettbutikk.. Påskeegget og eggeglassene er kjøpt på Kremmerhuset..
Det var bildene jeg har å vise hjemmefra for nå..
God helg allesammen! :)

3 kommentarer:

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Skomakerlampen ble kjempefin! Utrolig hva man kan få til med litt maling og servietter :0) Hyllen ble også fin, med nyydelig pynt på! Boksene likte jeg veldig godt. Morsomt skilt, et slikt hadde jammen passet hos meg også ;0) Kjekt med en mamma med et lite "overskuddslager" og som gjerne deler :0)
Ha en fin helg!

Kine sa...

SÅ fin lampen ble,hyllen var kjempesøt:) God helg!

Marianne sa...

Hei igjen! Lenge siden nå.. Så fin lampen ble, og hyllen var jo bare nydelig!! =)
Håper det er sol og deilig vær hos deg også!
Ha en strålende dag!
Mange klemmer