fredag 20. mars 2009

Deilig vår og helg :)

Endelig er våren her!

Det er så herlig vær ute nå! Jeg jobber i barnehage, så vi er ute hele dagen.. Det er deilig!
Vårfølelsen kommer ikke bare snikende, men er kommet for fullt!
Snøen smelter, sola skinner og det begynner å bli godt og varmt.. :)
Vi skal kanskje kjøpe hus snart, grugleder meg til å se på det.. Det blir solgt som oppussingsobjekt, så det blir spennende å se hvor mye jobb det blir :)
Jeg elsker å pusse opp, så den jobben blir nok mest moro, det er de større tingene som ikke er noe gøy.. som å male hele huset.. og det må gjøres, for det er knallgult, med grønn mur og grønne vinduskarmer :s
Huset og tomta er ellers perfekt, landlig med lite innsyn fra naboer, og gode påbygginsmuligheter (hvis man vil det... noe jeg vil!)

Ellers har samboeren min spraylakkert et gammel tallerkenhylle for meg. Den var mørkegrønn, og jeg tror han brukte 10 strøk uten at det ble helt bra, så jeg måtte tilslutt frem med malekosten! :)
Pusset kantene, så den ble litt shabby, sånn jeg liker det! :)
God helg, allesammen! Håper dere får like flott vær som jeg har!
I morgen skal jeg kose meg på vårens første loppemarked!
Kanskje jeg er heldig... :)

2 kommentarer:

Miss.T sa...

Lykke til med huskjøp : ) Tallerkenhyllen ble flott !!
Her er våren også kommet !! herlig !

lovecountrychabbychicstyle sa...

ønsker deg en riktig god helg!
Her blir det litt hobby i helga da jeg har fått panduropakken min:) jippi! love panduro:) klem fra Lillan