fredag 6. mars 2009

Endelig fredag :)

Da er det endelig fredag.. kanskje uka's beste dag..? fri fra jobben i to hele dager, og tid til masse kos.. Denne uka har jeg rukket å være på homeparty; Casa, på tirsdag. Sammen med jentene på jobben, vi pratet og skravlet, så jeg var ikke hjemme før kvart over ett.. Da var det deilig å begynne å jobbe klokka 10 dagen etter :)


Her har jeg laget et liten gruppe med ranunkler :)
Jeg har også hatt en liten fyrstikkeske-pynte-produksjon.. Var moro å prøve!
Noen fine bilder...


Noen søte visdomsord...


Koselig setning...


Så, vil med dette ønske dere alle en god helg!

3 kommentarer:

Jannicke sa...

Så fine ting, og flott sammenplantning med ranukler!
God helg til deg og!!

Prinsessa sa...

Ha en herlig lørdag. Klem fra Elin:O)

Bente sa...

Hei Lykkeliten.

Jeg har lagt meg til som venn hos deg, hyggelig om du titter tilbake;0)
mvh

Bente