søndag 22. mars 2009

Hipp Hurra..

..Mamma fyller 5o år i morgen :)
Dette blir så klart feiret med brask og bram; åpent hus fra klokka 2..
(jeg dro "hjem" for å hjelpe til).. I går kveld/natt og i dag morges har jeg laget gaver til min kjære mamma! Fylte en stor kurv med masse herligheter!

Hu ble så fornøyd! Det ble mye farger, men jeg prøvde å kjøpe/lage ting og farger hu er glad i..
Den rosa kuboksen er fra Nille, med kukopp oppi (mamma ELSKER kuer)!
Løpere, bok, lys, pent innpakkede såper, kremmerhus med snop, pynta fyrstikkesker osv..
hjemmelaget kremmerhus med favorittgodterier oppi; skolekritt...


Diverse såper pent pakket inn i diverse papir..





Også laget jeg denne, til knapper og nåler, etter inspirasjon fra den siste tildaboken.. :)


Til slutt laget jeg et kort til hu.. Gamle noteark med diverse pynt..

Baksiden av kortet :)
Vil med det ønske alle en god søndag! Nå skal jeg snart kose meg med masse kaker! :)

3 kommentarer:

LYKKEBO sa...

For en fiiiin gave! Heldig mamma! Og så utrolig koselig med hjemmelagde gaver!Tenker mamma ble stolt:)

God kveld til deg:)

Englefryd sa...

For en kjempe flott gave. Må si de er kreativ.

Takk for innspill i bloggen min ang valg av bryllupsbilde.


Ha en flott kommende uke:-)

Stine sa...

Sånne kurver liker jeg å lage som gaver også :) Kjempefine de såpene du hadde pakket inn også! Fortsatt fin påske!