lørdag 21. mars 2009

Loppefunn..

I dag har jeg vært en liten tur på loppemarked..

Det var ikke et kjempe godt utvalg, mye "søppel", men jeg kjøpte litt..



Dette gamle syskrinet fikk jeg for 150 kr.. Det var i god stand, slitt, men veldig fint :)



Jeg kjøpte denne søte boksen, for 5 kr.. :)
I tillegg kjøpte jeg en gammel salmebok, en gammel bibel, og en gammel ramme :)
Nå skal jeg ut og kose meg i vårværet..
Mamma fyller 50år i morgen, så jeg får prøve å lage noe kreativt til hu i kveld :)
God helg, allesammen :)

2 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei på deg. Synes boksen var ekstra søt.Fint syskrin også. Det har vært loppemarkeder hos oss også,men prioriterte litt maling

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Jeg likte nå den esken din veldig godt jeg da :-)
Jeg har ikke vært på noen loppemarkeder foreløpig, men gleder meg til skolene rundt her "våkner til liv" snart.
De siste loppemarkedene jeg var på i fjor syntes jeg hadde mye skrot. Det endte som regel bare med at jeg fant noe smånips. Får håpe vårens loppemarkeder har mange "skatter".

Ønsker deg en fin helg videre!