mandag 13. april 2009

Hei igjen, alle sammen..
Her på bloggen har jeg hatt påskeferie..
men nå er jeg tilbake igjen.. Vi tilbrakte påsken i Nord-Trøndelag, hos familien til sambo.. :)
Kom hjem i går morges, etter å ha kjørt hele natta..

Her er noen saker jeg kjøpte på et "røykskade-salg" i en butikk på Nøtterøy, før påske :)
De hadde så mye fint, og alt var til halv pris!



Denne engelen er jeg blitt så glad i.. Den er ganske stor; ca 40cm høy!
I dag har jeg også vært veldig produktiv på morgenen.. Jeg har malt ferdig alle spisestue-stolene mine, pluss noen ting jeg kjøpte på gjenbruket før påske :)
De får dere se senere..
Nå skal jeg sy ferdig trekket til en puff jeg kjøpte for litt siden!
Ha en god "siste-fridag" alle sammen!

8 kommentarer:

Marianne sa...

Så heldig du har vært som fant alt det fine til halv pris!
Kos deg med den siste påskedagen!
Mange klemmer fra Marianne

Carpe Diem sa...

Så fine ting du har kjøpt, heldige du;)
Blir morro å sjå spisestuestolane dine, utruleg kva litt maling gjer med eit møbel.

Livs Lyst sa...

Så mange koselige ting da. Og så gøy med halvpris!!

Ha en fin uke!
Hilsen Ljo

Crinoline sa...

Så mange fine ting du har kjøpt og flott at du fikk dem til halv pris.

Maliva`s verden sa...

Det var litt av noen gode kjøp..og den engelen var jo kjempe søt da:O)Venter spent på resultatet av oppussingen din:O)Klem fra Maliva

siren sa...

Oi...et slikt røverkjøp er det ikke ofte man kommer over, og såå mye fint som du har kjøpt da! :) Og den skjenken som du kjøpte på finn.no var bare råfin, en sånn en skulle jeg GJERNE ha hatt!

Ja har laget bordet selv med gamle dokumenter i fra mine tipper...en helt forferdelig jobb, men jeg ble heldigvis fornøyd med resultatet! Ha en fin kveld! :)

Fallmoen sa...

Ja, her har du gjort et kupp. Masse flotte ting. Gleder meg også til å se de ferdige stolene.

Lovise sa...

Så på et innlegg litt lenger ned her.....du så heldig din mamma er som har deg til datter!!!