mandag 27. april 2009

Helgeloppis :)

I helga var jeg på loppis.. 3 stykker på lørdagen :)
Mye skrot, noe fint, som vanlig..
Fikk med meg dette stettfatet..

Disse krukkene.. Er litt usikker på rosafargen, så de står i kjøkkenskapet foreløpig..
Denne lysestaken.. falt pladask, synes den var så søt!

Denne gamle veska fikk jeg for 25kr, og jeg tror den kommer til å bli godt brukt.. I en innerlomme fant jeg et gammelt sminkespeil, kjempekoselig!
Jeg kjøpte også en gammel fotskammel, men den må males og trekkes om!


I tillegg vil jeg vise frem dette stettfatet.. Det fikk jeg av en venn, som hadde tenkt å kaste det.. Jeg ville jo såklart ikke ha det i denne fargen..
Så det ble seende slik ut:
Hvitt, og selvsagt slitt i kanter.. (kommer ikke så veldig godt frem på dette bildet)
Foreløpig har jeg plassert glassbollen jeg kjøpte på gjenbruket oppå.. Vet ikke om den blir stående der så lenge, men det er kjekt å ha flere fat å rullere på.. :)

Vil ønske alle en god mandag!

3 kommentarer:

MarnyAlice sa...

masse fine loppis ting! :o) misunne dåke som bur på plassar der det er loppis.
stettfatet var kjempefint etter at du malte det kvitt.

Klem :o)

Livs Lyst sa...

Så kjempe koselig stettfatet ble!! Herlig med en glasskuppel oppå toppen. Jeg digger stettfat og kupler i glass.

Og jeg må si det er mange fine loppisfunn å se her om dagen. Etter helgas mange loppiser over det ganske land! ;O)

Ha en fin mandagskveld!
Hilsen Ljo

Fallmoen sa...

Så mye fint og flott du har funnet. De rosa krukkene var også småsøte. Smart med det stettfatet, klokka gjorde seg fint på den. Ha en fin dag