torsdag 23. april 2009

I dag var jeg på gjenbruket etter jobb, sluttet halv 2, så jeg hadde masse igjen av dagen :)
Jeg kjøpte et kjempe søtt kaffeservise til seks personer, for utrolige 50kr..
En gammel krydderhylle for 15kr.
En søt blomstertallerken til 25kr
Et sølvfat til 25kr
Og en klassklokke til 60kr.. Det fulgte egentlig med et trefat til, men det var ikke så veldig pent, så det kastet jeg.. Jeg får finne noe annet å bruke den på istedet..
...


Her er krydderhylla! Kjempe fin, hvit og slitt :D

I tillegg har jeg pusset og malt en gammel bilderamme..

Denne henger nå på gjesterommet, og blomstrer hverdagen til besøkende :)

3 kommentarer:

Livs Lyst sa...

Så gøy på loppis altså!!

Hilsen Ljo som takker for titten her inne hos deg :O)

moni sa...

Så masse flott du har fått deg på brukten, det er kjekt med slike kupp:) flott blogg du har:) ønsker deg en nydelig helg!

A-mora sa...

Så mye fint du har fått tak i. Koppene var nydelig:)

Ha ei fin helg:))