onsdag 27. mai 2009

.._--_.. :)

Etter jobb i går dro jeg en tur innom gjenbruket.. igjen..
Rart, men jeg blir aldri lei.. :p
Jeg fikk med meg disse rammene...


Disse kjempesøte, små tallerknene..


Denne med "Fader Vår" tekst på.. Den henger...

..på denne hylla:

For noen innlegg siden viste jeg en hylle jeg hadde malt hvit.. Den har nå fått sin plass på en vegg i stuen.. Er ikke helt ferdig med pynt, men foreløpig får det være bra nok!
Fant en haug med gamle sandkakeformer hos mamma.. som jeg "lånte".. :)
Disse pynter nå opp i ett norgesglass, med et annet ved siden av med telys.. så nå er de lett tilgjengelige..
Jeg kjøpte også dette fatet.. Jeg har et slikt fra før, hvor jeg har pyntet med lys, men kunne tenke meg å gjøre noe annet med dette.. Må fundere på det noen dager :)


I dag var jeg en tur i byen etter jobb.. Det er det som er deilig de dagene jeg jobber 6-13.30.. Jeg har så mye igjen av dagen, og i dag hadde jeg attpåtil fått lønning :)
Herlig! Så, det ble noen knallkjøp i dag, men de skal jeg spare til i morgen :)
Ha en fortreffelig dag, alle sammen!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Så mye fint du har i bloggen din! :-) Jeg syns det er helt utrolig hvor forandret ting blir med litt maling.. flere burde male furumøblene sine framfor å kaste/bytte ut syns jeg.. :-) Men kjekt for oss andre da, som får kjøp billig..

MarnyAlice sa...

so fine ting du har fått tak i :) gjenbruk er kjekt!! :o)fått dilla på det etter at eg begynte å blogge og oppdaga at det faktisk er ein bruktbutikk er...får nesten abstinensar viss eg ikkje kjem meg dit på ei stund..hehe :)
hylla var kjempefin! :)

håpe du får ein fin kveld :)

Klem M :)

irina /Alex sa...

heia nå har jeg vært igjennom hele bloggen din.
Jeg liker den fordi du finner masse fint på gjenbruken.
Hvor bor du ??
Siden dere har mabge. kan jeg få følge bloggen din ??

Klem

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Så flotte ting du har funnet! Jeg likte aller mest de små rosefatene, aldeles skjønne :0) Det er godt at smaken er forskjellig, slik at det andre kvitter seg med, kan andre kjøpe.

Lulebekke sa...

Jippi! Enda et innelegg:)
Misunnelig på de rammene du har kjøpt, klarte ikke helt å glemme dem etter vi var på gjenbruket sist. Jaja, nå veit jeg hvem som må ha en fest snart!;) hehe
Nå skal du få se hvor lekkert kjøkkenet vårt en gang har vært òg..

See you tomorrow!