mandag 11. mai 2009

Hei alle sammen!
Her på bloggen har det vært skikkelig bloggtørke..
Jeg har vært på flere loppemarkeder, gjort diverse hjemme, men har ikke hatt motivasjon til å blogge i det hele tatt! Men nå er jeg klar med ny giv!


I dag har jeg desverre vært syk og hjemme fra jobb, omganssyke atter en gang! Utrolig kjedelig, så jeg laget meg en oppslagstavle i dag. Jeg brukte en gammel korktavle, som jeg trakk i et lyst stoff, sydde på to hjerter, og festet blondebånd rundt kanten..
Så her kan jeg henge opp viktige hendelser og beskjeder!


Jeg har også fått laget meg et lite uterom i hagen.. Dere skal få se bilder senere, for jeg har såvidt begynt.. Siden jeg og sambo bare leier, deler vi hage med de andre som bor i huset. Vi var så heldige og fikk bruke en platting som står bak i hagen.
Jeg har jo såklart rukket å handle endel pledd, puter og nips..

Denne lille engelen kjøpte jeg på nille.. Skal snart plante litt i krukker også, men venter til plantene kan stå ute over natten, for jeg orker ikke å måtte bære inn alt når kvelden kommer..
Nå skal jeg se om jeg får sydd ferdig et trekk til en krakk jeg kjøpte for lenge siden..
(ting tar tid hos meg...)

1 kommentar:

Livs Lyst sa...

Det er bra du er med igjen! Jo flere vi er sammen vet du ;O)

Hilsen L-jo