tirsdag 12. mai 2009

Her kommer et lite bilderas av hva jeg har bedrevet tiden med i det siste..
Denne krakken kjøpte jeg på gjenbruketfor 30kr.. Ikke mye sjarm, men jeg så muligheten..


Synes den ble kjempesøt når den ble ferdig.. ser nesten ikke ut som den samme krakken..
Teksten er et strykemerke jeg laget selv.. Det festet seg ikke skikkelig, men jeg synes det ble mer sjarmerende.. Det så litt gamlere ut :)

Dette tretrauet har jeg også kjøpt på gjenbruket.. 10 kr..
Malte det hvitt.. såklart..

Og det ble slik:

Er kjempe fornøyd med resultatet, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda..



Denne hylla kjøpte jeg også på gjenbruket.. den ble også hvit..

Den skal opp på soverommet etterhvert.. Henge litt pynt osv.. skal vise dere mere bilder av det senere.. Jeg har også støket et serviettmotiv inn i et kubbelys i dag..
Resultatet ble bra, men jeg tror jeg skal prøve med mellomleggspapir neste gang, for det ble litt stearin på strykejernet..

Ønsker dere alle en fin tirsdagsettermiddag, og håper dere har like fint vær som jeg har i dag!

7 kommentarer:

moni sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min:) Nydelig ting du har funnet deg. Krakken ble skikkelig fin og ikke til å kjenne igjen og hyllen ble jo nydelig:) Gleder meg til å se den stæsjet:) Trauet ble også veldig lekkert. det gjelder å se potensialet i ting:) Ønsker deg en nydelig dag videre:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

såå fine ting du har funnet på loppis!! den hylla med knagger var bare knallfin og det var også en knallfin pris:) sånt liker vi:) Alt ble bare lekkert når du fikk utfoldet deg;) ha en fiiin kveld!
klem Lillan

lovecountrychabbychicstyle sa...

ønsker deg og dine en riktig fin 17.mai feiring!! kose deg med alt godt som finnes på en sånn dag! klem fra Lillan

Romantisk Vintage sa...

Hei:)
Så mange fine ting du hadde funnet deg...og så flotte de ble etter litt hvitmaling:)) Det gjelder å kunne se mulighetene...det er så gøy å se så fine tingene en har kjøpt til en billig penge kan bli, med bare litt hvitmaling:))
For en flott gave du gav til din mammas 50 årsdag, skikkelig koselig:)
Ha en fin mandagskveld!
Klem

Villblomsten sa...

Så mye flott du har funnet og laget :-)

Lulebekke sa...

Hola!
Da har jeg kasta meg ut i det, jeg har skaffa meg blogg!! Foreløpig er det utrolig vanskelig, hehe, men jeg skal vel få det til jeg òg.. :D
See you tomorrow!

siren sa...

Så utrolig fin den krakken ble, du er veldig kreativ...masse fint å se på bloggen din! :)