torsdag 28. mai 2009

Litt nytt...

Var som sagt en tur i byen i går og handlet noen godsaker.. Det ble litt diverse Tilda, og et nytt vegg"maleri".. Eller trykk på lerret, for de som er nøye på det..


Synes det var et utrolig flott bilde. Jeg falt pladask, og når prislappen i tillegg viste 300kr var jeg ikke sen om å rive det med meg! Synes fargene var kjempefine!


Kjøpte også disse glassflaskene på panduro.. Klistremerkene er fra Tilda og er kjempesøte!
Det var mange forskjellige, så disse skal brukes til å dekorere diverse ting.. :)
Etikketter hvor det står rose og lavendel.. Var flere som det sto "homemade" på, "100% homemade", "love" osv..

1 kommentar:

siren sa...

Hei! HELT enig med deg, kjempeflott bilde! Og så billig det var, passet superflott i stua di! :)

Takk for hyggelige ord om skjenken min, det setter jeg STOR pris på! Slik gjorde jeg det: Først malte jeg bordet i den fargen som jeg ville ha, så fant jeg et bilde på nettet. Deretter gjorde jeg bildet grått, og la på skrift ved hjelp av et redigeringsprogram. Deretter printet jeg bildet ut,og trykket forsiktig over bildet med en svamp i den samme fargen som jeg malte sjenken med(vannmaling). Så limte jeg bildet på med trelim,og lot det tørke. Høres kanskje vanskeligere ut enn det er, var faktisk en veldig enkel operasjon. Lykke til! :)