tirsdag 26. mai 2009

Tallerkenhylle


Vil vise denne tallerkenhyllen, som jeg har ordnet for en stund siden.. kjøpte den for 30kr på gjenbruket.. Tror samboeren min brukte 15strøk med hvit spraylakk, uten at det dekte helt.. så da var det frem med malekosten.. utrolig nok (!) holdt det med ett strøk.. :)
Den var MØRKEgrønn når jeg kjøpte den, så det er vel ikke så rart at den trengte noen strøk før den ble bra.. Pusset også i kantene, så det ble slitt..

Ellers har jeg mange jern i ilden for tiden, maling av diverse møbler, ordning av uteplass, syprosjekter osv osv... Listen er lang! Men det er vel flere som meg; som har for mange prosjekter på en gang..? :p

Ønsker dere en fin tirsdagskveld, med håp om bedre vær i morgen.. Selv skal jeg svinge malekosten i kveld også.. :)

1 kommentar:

MarnyAlice sa...

hei :) so fin hylla vart!! eg har nett mala mi hylle og, bilde på bloggen.

fått dilla på maling og gjenbruk :o)

Klem M :)