søndag 14. juni 2009

DVD og Vitrineskap

I går handlet jeg billy-bokhyller på Ikea.. Fikk, etter mye banning fra samboer, opp skapene.. Og de ble riktig så fine! Hadde planer om å sy gardiner for å feste på innsiden av dørene i dag, men hadde ikke det stoffet jeg hadde tenkt.. Så foreløpig ser hyllene slik ut:
Det skapet vi hadde dvd'er i før, ble flyttet inn på gjesterommet/hobbyrommet.. Jeg fant et nydelig grønnrutete stoff hos mamma, som tidligere har tilhørt mormor.. Det er et gammelt stoff, men kjempe fint!

Inni:
Kjøpte noen oppbevaringsbokser på ikea.. Så nå bør det ikke være noe problem å holde orden!
Så, i løpet av uka må jeg få tak i noe stoff, så vi slipper å se alle dvd'ene..
Ha en flott søndagskveld, alle sammen! Selv skal jeg snart i bursdag, og håper det blir masse deilige kaker!

8 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja, dere hadde jammen en bra DVD'samling. Tror det kommer til å bli fint med stoff i dørene ja.. lurt å gjemme bort litt mørke ting, hvis man vil ha det lyst rundt seg! :)

lillelise sa...

skapene ble flotte. dvd samlingen er aldri særlig dekorative... men jeg tror det blir kjempefint med gardiner i dørene

Kreativkrisa sa...

Å, så fint det ble med grønt rutet stoff i det gamle skapet ditt! Kjempe fin dekor også!
Sees vel i morgen, klem :)

Marita sa...

så flott det vart med dei grøne gardinene og kransane uttapå dei gamle skåpa!
kjekt med slike skåp der ein kan skjule litt av kvart inni.
ha vidare fin kveld!

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann
sånne høye billy bokhyller med vitrinedører står på min ønskeliste!!! vil ha!! kjempe fint!
stor klem fra Lillan

Mamma Millan sa...

på digsean lykkeliten!! Vilken fin blogg jag hamna på;)) Vackert du gjort vitrinskåprn Kram Millan♥

MarnyAlice sa...

heisann :)
ja bollen er kjempesøt :)

ikea hyllene dine er lekre!!
vi skal kjøpe oss slike høge bokhyller også. min kjære vil at bøkene skal visast so ingen gardin her i gården...men har grine meg til dører med vindu om ikkje anna :)

Klem M :)

Kristin sa...

Hei!
Flotte skap!
Jeg har like skap, bare at de er i eik og har litt småplaner om og gjøre det samme med en gardin inni.
Hvordan festet du gardinen på skapdørene?
Ble veldig fint! :-)