onsdag 24. juni 2009

Gjenbruk og atter gjenbruk.. :p

Endelig er sommeren kommet! Det er så deilig vær nå! Kjempevarmt og MASSE sol! Deilig!
I går var jeg innom gjenbruket etter jobb.. Fikk såklart med meg noen godsaker..
Blant annet denne...

.. fine gamle trekassa.. Med rominndelig og et herlig slitt utseende!
Litt usikker på hva jeg skal bruke den til enda, men finner vel på noe.. :p

Jeg kjøpte denne gamle vekta, og den gamle hengelåsen (oppi skåla)..


Denne messingpotta kjøpte jeg også.. Var først usikker på om jeg skulle spraye den hvit eller sølv.. så jeg tok først et strøk med hvit, men ble ikke helt fornøyd med det, så prøvde jeg sølv.. og jeg ble veldig fornøyd med resultatet..
Her går dagene ellers i ett.. mange prosjekter som ligger på lur og venter, både små og store.. og samtidig mye som skjer ellers i hverdagen også.. Så jeg får prøve å komme ajour nå i ferieukene mine! Selv om dagene også skal nytes!
Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei..ja gjenbruk er tingen:O)Likte spesielt den kassen der...som kan brukes til så mangt.Titter innom igjen jeg:O)Klem fra Maliva

Crinoline sa...

Kassen er flott,den kan brukes til mye.Jeg har akkurat prøvd sølvspray på en lysestake,men det ble en del små bobler.Nå er den pusset litt,prøver nå med hvit spray.

irina /Alex sa...

har lik messingskål som jeg sprayet sølv...men liker den ikke sølv...artig at vi er forskjellig he he...

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Takk for kommentaren på siden min :-) Koselig blogg du har!! adder deg til siden min jeg :-)

Elsker gjenbruk :-)

Litt misunnelig på den trekassa de....utrolig fin!

Ha en fin kveld :-)

Lulebekke sa...

Så heldig du har vært, atter en gang!:) Stilig vekt. Sølvfargen blei mye bedre enn jeg hadde sett for meg. Må nok ned å kjøpe en sånn spray jeg òg.

sylysten sa...

Den kassa var jo bare lekker, bare pittelitt misonneli;o) Tenker nok at klekker ut en glup sjebne for den.
Ha en fortreffelig kveld;o)
Klem

Romantisk Vintage sa...

Så utrolig mye fint du finner på gjenbruk...det er så moro:))
Likte trekassen, den var bare såååå flott:)

Ha en superfin dag, nyt sommervarmen som er kommet:)
Klem

Fallmoen sa...

Så heldig du er, som har funnet så mye fint. God helg til deg. Kos deg med dine.

Livs Lyst sa...

Så gøy med alle disse gamle tingene!!!

Hilsen Liv