søndag 7. juni 2009

Helgehandel :)

I helga har jeg vært og handlet litt.. Falt pladask for dette søte serveringsbrettet på Chlas Olsson, av alle steder :p
Skiltet kjøpte jeg på Kremmerhuset.. Er litt usikker på om jeg skal ha det på soverommet eller gjesterommet.. Synes teksten var så sjarmerende!



Disse putene kjøpte jeg på en gårdsbutikk i Larvik.. De hadde utrolig mye fint der; håndlaget, diverse kjente merker, masse treprodukter osv.. Utrolig koselig butikk!


Jeg kjøpte også disse boksene, med englemotiv på..


Disse pryder nå kjøkkenbenken :)


Jeg har også kjøpt en ny tallerkenhylle, som jeg har malt i en antikk lysegrønn farge.. Har sett fargen i flere interiørblader, og tenkte jeg ville prøve selv! Er ferdig med første strøket, men den trenger ett til.. Så skal dere få se når den er ferdig! Hvis jeg blir fornøyd har jeg også tenkt å male kjøkkenstolene med denne fargen :)

Her er de små tuppene mine, så glade i hverandre! Kajsa (øverst på bildet) er fprtsatt syk.. Går på diverse medisiner for betennelse i livmoren.. Diareen har heldigvis gitt seg, og hun er i bedre form igjen, etter MANGE timer, to dager på rad hos dyrlegen!
Det kostet sinnssykt mye, men heldigvis har vi forsikring, så det ble ikke så ille!
Vi må tilbake igjen når medisinkuren er ferdig, så vi krysser fingrene for at hun skal bli frisk..
Ha en fin søndagskveld alle sammen!

5 kommentarer:

Nostalgia sa...

Herlige ting du har kjøpt deg. Herlig den brikken da ! Det er gjerne impulskjøpene man er mest fornøyd med :-)

Ha en deilig uke !
Klem, Nostalgia

Charlotte sa...

Oi, for noen kjempe fine ting du har kjøpt deg. Du hadde en kjempe koslig blogg. Artig. Ble veldig spent på hvor denne Gjenbruksbutikken du stadig er innom er hen? Hvis du skulle tilfeldigvis kjøre forbi i Porsgrunn, kan jeg anbefale to butikker her også. En som heter Keops, den ligger på Vallermyrene. Og en skrotkalle i Skien. Den ligger rett ved siden av Tinghuset i Skien. Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Margrethe sa...

Hei! Så flotte ting du har fått tak i. Jeg har også sirklet litt rundt de serveringsbrettene, og så på Chlas Olsson :) Der finner jeg jo aldri noe!

Kjedelig med syk hund, og dyrt! Håper alt ordner seg og at hunden blir frisk i en fei.

Hilsen Margrethe

Lulebekke sa...

Så fine ting du har fått kjøpt deg!
Kan hende jeg må få lurt med meg min kjære på Clas Ohlson nå, så de hadde serveringsbrettet i turkis/blå(?) òg!!:D
Nå har jeg akkurat lakka lykta mi, syns den ble 10 ganger bedre:P

Kreativkrisa sa...

Hei Mari!
Så utrolig koselig blogg du har!
Du er kjempeflink - du har ihvertfall inspirert meg!!

Var å malte andre strøket på skapet mitt i går - blir jo aldri ferdig, for det er jo alltid noe som passer bedre inn m litt maling vettu :) he he
klem kreativkrisaaaa