lørdag 13. juni 2009

Ikea :)

I dag har jeg vært på Ikea med mamma.. Kjøpte nye bokhyller, billy med vitrinedører, for å ha dvd'er i.. Vi har nemlig en meget stor dvd samling..

Heldigvis hadde de alt jeg trengte.. Så nå skal jeg kose meg og skru ikea.. :p
Jeg kjøpte med vitrinedører med glass, og har planlagt å feste gardiner på innsiden, etter inspirasjon fra flere andre blogger..

Her om dagen ryddet jeg på gjesterommet i noen skuffer, og fant dette skjønne skiltet, som jeg kjøpte på Gjenbruket for en tid tilbake.. Det ble helt glemt i denne skuffen, og jeg ble så glad når jeg så det igjen! Det er jo en så herlig tekst!
Skiltet står i tallerkenhylla på gjesterommet, men kommer nok opp på toalettet etterhvert!
Så nå behøver jeg ikke bekymre meg for at doen blir "brukt uriktig"..
Kommer nok tilbake med et flott ikea-innlegg i morgen!
Ha en strålende lørdagskveld, alle sammen!

3 kommentarer:

På landet sa...

Skiltet var kjempe kult :D

Ha en flott helg

Kreativkrisa sa...

God kveld!
Kjekt m Ikea, håper du blir fornøyd m skapene dine..
Nå vil jeg også på dette "Gjenbruket" ditt snart!!

Super lørdagskvelg til deg å :)
klem Kreativkrisa

Lulebekke sa...

Stilig skilt! hehe.
Hvor har du kjøpt lyktene? Det er vel ikke IKEA-varer? Følger meg heeelt uoppdatert her nå:P

Gleder meg til å se nytt innlegg i dag:)

Klem