mandag 22. juni 2009

Lykt..

Jeg vant denne lykta, på et oriflame-arrangement, for en stund siden.. Har aldri vært helt fornøyd med fargen, men har liksom glemt den litt.. Så nå har jeg endelig gjort noe med saken..

Spraylakkerte den hvit, såklart :)
Så nå passer den mye bedre inn, til resten av interiøret..
I dag skal jeg grille og kose meg ute!
Er kjempe deilig vær idag! Senere ikveld skal jeg gjøre meg ferdig med et par maleprosjekter..
Ha en fin kveld, alle sammen!
Håper dere også er heldige med været!

4 kommentarer:

sylysten sa...

Den ble kjempefin;o). Var fin fra før av også, men likte den enda bedre hvit. Er gøy når når en har noen ting som plutselig blir favoritter etter en liten makeover. Her i Grimstad er det også kjempefint vær, har vært ute og malt gjenbruksting i hele dag. Deilig;o)))
Klem

Mailen sa...

Jeg har også den lykta, og den finnes i hvit også:)Lur ide å spraye den hvit,det skal jeg jammen gjøre:))Koselig blogg du har.Ha en fin kveld:)

Christine Louise sa...

Den ble kjempe fin altså :) Og den flotte stolen. Ligner på min, bare min er gyngestol :)
Klem fra meg..

Verandasol sa...

Heihei, takk for så hyggelig kommentar! Egen snekker er kjekt ja, hih. Interiørinteresert eller ikke ;)

God natt!