mandag 29. juni 2009

Malingsprosjekter!

Hei alle sammen! Her har det vært en mindre bloggtørke, pga det fine været! Jeg har stort sett vært ute hele tiden, på stranda og i vannet! Så sesongens brunfarge begynner å ta form!

I et tidligere innlegg fortalte jeg om motorsagkassa til pappa, som jeg fikk.. Den var i en mindre pen blåfarge, og passet ikke helt inn hos meg.. Så den fikk et par malingsstrøk...

.. Og se så pen den ble! Teksten skrev jeg på selv.. Denne skal jeg ha sengetøy i.



Jeg fant også denne kassa i garasjen "hjemme" (hos mamma og pappa).. Tror jeg snekret den på sløyden for mange år siden.. :p
Den var litt skakk, men fortsatt sjarmerende!

Den fikk seg også et par malingsstrøk, og skal nå passe på rengjøringsproduktene mine!
Tror jeg må få kjøpt noen flasker med Durance.. De lukter jo så godt!

Jeg har også fått denne awarden av Lulebekke.. Tusen takk!
Så jeg vil gi denne bloggen til alle som er innom, bare fordi dere alle er noen supre inspirasjonskilder!
Han en deilig dag! Jeg har ferie, så jeg skal kose meg utendørs idag også!

9 kommentarer:

fru Dyregod sa...

Å, jeg har fått akkurat maken til motorsagkassa di! Min er i sennepsgul og skal også males. Di ble kjempefin!

Min stil sa...

Hei. Så bra det ble. Morsomt med ting man har laget selv. Bare sjarmerende hvis det er litt skakt.
Klæm fra Susanne

lovecountrychabbychicstyle sa...

innom på en liten bloggrunde, å du har jo virkelig vært kreativ ser jeg! Kjempe fine ting du har fått til! ha en fin sommerdag! klem fra Lillan

Christine Louise sa...

Så utrolig flott den kassen ble :) Skikkelig inspirerende..

Margrethe sa...

Så flott det ble da. Skikkelig kreativt :) Tipper din far ikke kjenner igjen motorsagkassa si ;P

moni sa...

kassen ble utrolig lekekr, kjekt med hjemmelagede ting det gir en egen sjarm:) Takk for koselig kommentar inne hos meg:) Planten som henger nedover tallerkenhylla heter hjerter på snor, noen kaller den mor med tusen barn også. Jeg elsker den planten og har ganske mange av den etterhvert. det fine med den er at den liker å tørke ut før den får vann og det passer meg ypperlig:) Klem monica

anneskreative sa...

Hei ,,,,så koselig at du har vært innom en tur hos meg,,,,for da fant jo jeg deg også....leser litt i bloggen din og tror vi to er fra sammme by,,,,og jobber i samme bransje.
Og at vi har felles kjente,,,skjønner at du var venninne av Jørgen,,,,jeg er barndomsvenninne av hans mor, og vi er masse sammmen, så Jørgen kjente jeg også godt,,,,siden han ble født,,,,,Så det har vært en vanskelig tid,,,,,
Mange fine gamle ting du har samlet deg og pusset opp,,,slikt er moro...
Vi snakkes,
Anne

Lunalu sa...

Hei! så koselig med besøk i bloggen min!
Jeg synes motorsagkassa di ble kjempe fin - og det ble verktøykassa også! kom på at jeg har jo også en sånn kasse i garasjen - kanskje jeg burde hente den fram, male den litt og sette i blomster!!!
Likte godt den skåla som du spraylakkerte - hva slags spray bruker du - og hvor får du kjøpt sånn spray?? Har planer om å pusse opp noen lykter som har mistet fargen!
Sommerklem fra Lunalu

lovecountrychabbychicstyle sa...

Innom for å ønske deg en god helg i sommervarmen! puhh...litt vel varmt for meg men...jeg skal IKKE klage heller:) sommerhilsning fra Lillan