søndag 21. juni 2009

Se hva jeg fikk...

.. for hundre kroner... :)
Vi bor i en leilighet, på en gammel gård.. På denne gården har jeg funnet MANGE skatter! En stor bod, et stort loft, og en gigantisk låve, som er fulle av gamle saker!
Under oppussing fikk vi beskjed om at hvis vi fant noe vi ville ha, måtte vi bare si ifra, så skulle vi se på det.. Så, for noen dager siden tok jeg motet til meg og spurte.. Jeg spurte bare om noen småting i første omgang... men fikk beskjed om at hvis jeg fant mer, måtte jeg bare si ifra igjen :)


Så, jeg fikk denne nydelige stolen! Hvit og ganske slitt på kantene! Kjempe sjarmerende stol!


Her skal jeg kose meg og lese bøker.. Og bare nye livet!


Jeg fikk også disse.. Kjempe søte "barnesko"..


Denne tallerkenhyllen.. Som også er hvit, og ganske så slitt..
Gleder meg til å henge den opp!
I tillegg kjøpte jeg ett gammelt syskrin, hvitt og slitt det å... Men det var noen ting oppi syskrinet som hu ville beholde det.. Så hu skal bare rydde ut av det.. Og så er det mitt!
Synes jeg var så heldig! I allefall som fikk det for 100kr!
Ha en herlig dag videre, alle sammen!
Jeg skal ut og kose meg i sola! :)

5 kommentarer:

sylysten sa...

Hei;o)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg;o) Det er veldig gøy å finne billige ting, og en hel gård er jo bare et paradis;o)
Klem;o)

Kreativkrisa sa...

Hallo i bloggluken!!
Hvor mange syskrin har du nå 'a??
Heldiggrisen som finner så mange skatter.. klem og sees i morgen

små og store drømmer sa...

Takk for det :) Håper du titter innom igjen. De skoene likte jeg skikkelig godt. Ønsker meg sånne til pynt selv.
Ha en fin uke!
Klem

Velkommen til min kreative verden sa...

Så fine ting du finner. Hyggelig at du deler det med andre. )

Lulebekke sa...

Så nydelig stolen var! Jeg var med å rydda ut av leiligheten til pappamor i går, fikk med meg en del skatter hjem!:) Alltid like gøy! <3 See you later.