torsdag 18. juni 2009

Shopping!

Var en tur i byen i går, etter jobb.. Var innom en konkursbutikk, hvor de har stoffer og gardiner osv.. Fant disse spisebrikkene, til halv pris, så jeg fikk seks stykker for 115kr..


Kjempe fine detaljer! Gleder meg til å få de i bruk! Jeg var også en tur innom KID, i håp om å kjøpe noe i kurvserien, men utvalget var desverre labert.. så jeg kjøpte bare et romantisk sengetøy..





Denne bollen kjøpte jeg på Gjenbruket i dag! Kjempesøt.. Kjøpte i tillegg et par Norgesglass, får aldri nok av de... :p


Dette syskrinet fikk jeg av mimmi, om søndagen da jeg var i bursdag.. Hun hadde i tillegg masse stoffer, putetrekk og blonder som jeg fikk.. Kjempeherlig! Så nå har jeg et halvt syskrin fullt av blonder!


Herlig syn! Gleder meg til å få brukt masse forskjellige blonder! Og nå har jeg nok for en god stund fremover tror jeg..
I dag har det vært en regntung formiddag.. Heldigvis klarnet det opp på ettermiddagen, og ble ganske bra. Nå er det skyfritt på himmelen, så jeg håper det holder i morgen å!
Da jeg kom hjem fra jobb ryddet jeg litt, og malte en gammel kasse jeg fikk av pappa for noen dager siden.. Det var visst den gamle motorsag kassa hans, så han skjønte ikke jeg hadde bruk for den... Men med litt maling, så tror jeg den blir riktig fin!
Ha en flott dag i morgen!

5 kommentarer:

Lulebekke sa...

Din heldiggris, hvor finner du alle disse konkursbutikkene??

Shira sa...

Ååå, fantastiske blonder da:)

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Så mye fint! Og herlige blonder :)

Klem

Stine sa...

Så søte brikker du har funnet :) Ha en finfin helg!
Stine

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Tusen takk du :) Ha en fortsatt fin helg!

Klem