onsdag 10. juni 2009

Speilsett og tallerkenhylle

I går var jeg og hentet en pakke på posten...Jeg har kjøpt et speilsett på finn.no.. Gledet meg veldig til å hente det, og jeg ble ikke skuffet!


Det fulgte med et håndspeil og to børster.. Bak var det blomstermotiv.. Kjempe søte!


Jeg er nå ferdig med tallerkenhylla mi, som jeg har malt i en lysegrønn farge..
På bildet ser fargen ganske ok ut, men den er mye mer knæsj i virkeligheten.. Tror ikke han i malebutikken skjønte helt hva jeg var ute etter, når jeg skulle prøve og forklare så godt som mulig..

Jeg har også kikket på et par gamle kjøkkenstoler på gjenbruket, i en nydelig blåfarge.. Så jeg tenkte at hvis jeg kjøper de, så kan jeg jo male tallerkenhyllen i den blåfargen i stedet.. Må vel tenke og vurdere i noen dager tror jeg..
Samboeren min blir veldig oppgitt til tider.. Det er ikke så lenge siden vi kjøpte nytt kjøkkenbord med stoler.. Og så kom slagbenken (så jeg bare trengte to stoler).. Og nå kanskje nye kjøkkenstoler.. Og da må jeg fjerne de to siste stolene.. :p
Heldigvis får jeg stort sett gjøre som jeg vil..
Ha en fortreffelig onsdag!
Selv skal jeg i begravelse i dag, til barndomsvennen min!
Blir nok tøft, men samtidig godt å få det overstått..

6 kommentarer:

Livs Lyst sa...

Herlig herlig grønnfarge!!!

Hilsen Liv som ønsker deg en fin dag ;O)

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Nydelig grønnfarge det der! Og speilsettet var også så fint :) Kunne ha tenkt meg et slikt sett når jeg får speilkommoden min ferdig i morgen :P

Koselig blogg du har :)

moni sa...

lekekrt speilsett, jeg har også nettopp fått meg et slikt speilsett og er strålende fornøyd:) syns det var en skjønn grønnfarge, men det er jo en smaksak. Du må nok gå litt i tenkeboksen og vurdere det så finner du nok ut av det tilslutt. klem monica

Stine sa...

Likte fargen jeg. Mennene får bare henge på;) Håper det gikk bra i begravelsen da!
Stine

Margrethe sa...

For et flott speil- og børste sett! Skjønner godt du ble fornøyd med det :)

Ha en fin kveld :)

hilsen Margrethe

ralfefarfars paradis sa...

Så fint det børstesettet var, virkelig nydelig!! Likte fargen på tallerkenhyllen din, så fint med grønt- særlig en slik nostalgisk farge. Så flink og kreativ du er!!
Ha en fin kveld!!