mandag 8. juni 2009

Utstyrskasse :)

Jeg var en tur i boden hos mamma og pappa for noen dager siden, og fant en søt liten sak.. En trekasse full av gamle skruer og spikre.. Fikk lov å ta den med meg hjem ("ja, hvis du vil ha DEN, så værsågod).. Jeg så jo muligheten til denne søte kassa og tok den med.. Hjemme stod den på spisestuebordet et par dager.. Jeg vurderte frem og tilbake om jeg skulle male eller ikke.. Til slutt bestemte jeg meg for at den var sjarmerende som den var.. Jeg hadde noen fine servietter med englemotiv på, som jeg festet med decoupage..


Kassen før..


Kassen etter..

Fikk mamma til å skrive utstyr for meg, da min håndskrift ikke kan karakteriseres som vakker..
Så nå skal den passe på alt av nødvendig småutstyr, som sakser, lim, malekoster osv..

3 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Så smart! Slike bod-turer er kjempegøy, spesielt når man finner noe fint! Fin shopping nedenunder også;)

BROCANTE sa...

Fint at du ikke malte den - den er jo så fin som den er. Kasser og bokser av alle slag kan brukes til mangt!

Lulebekke sa...

Stilig! Det er godt vi har snille foreldre;)