tirsdag 2. juni 2009

Vitrineskap

I dag kom jeg hjem fra jobb, til et nedgrisa bikkjebur.. Kajsa, minste bikkja, hadde hatt skikkelig magesjau, buret og bikkja var fullt av avføring.. Ikke koselig.. Så da var det rett i dusjen med bikkja og ut med buret for å vaskes! Det luktet helt forferdelig..


Ellers har jeg hatt ei fin pinse, med supert vær.. Eneste skåret i gleden var nyheten som kom i går.. Er så rart å tenke på, at han er borte.. Man blir sittende med mange tanker, men jeg tenker mest på familien hans..

I pinsa har jeg også malt ferdig et vitrineskap jeg har i spisestua..
Det er et gammelt skap, som har flere sprekker i "bakveggen" av skapet..


Jeg har også pusset litt kanter, så det ser ekstra slitt ut :)
Ha en fin dag videre alle sammen :)

4 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann

ja jeg vet hva du mener med valgets kvaler når det gjelder greengate:)) jeg var leenge i tvil jeg også:)) MEN det er fullt mulig å blande disse fargene, iallefall hvis du velger deg to farger eksp: blå og rød... det tenker jeg å gjøre iallefall:)) men jeg må kjøpe en og en ting da jeg overhodet ikke er millionær;) så jeg må rett og slett samle:O) Så fint skapet ditt ble da!!
Klem fra Lillan

ralfefarfars paradis sa...

Så flink du er!! Skapet ble nydelig..akkurat passe shabby.
Takk for kommentar inne hos meg..setter stor pris på det..Ha en fin kveld videre..

Lulebekke sa...

Som om du ikke gjør nok "d....vasking" på jobb;) hehe.
Skapet ble kjempefint!

My home is my Castle - by Kari sa...

Skapet ble flott :)

Klem,Kari