mandag 13. juli 2009

Første dag på jobb :)

Hei alle sammen! I dag har jeg hatt første dag på jobb etter ferien.. Helt greit å begynne igjen, men kjedelig at det er så dårlig vær.. Så idag skal jeg stort sett bare kose meg, lese noen interiørblader og kanskje sy litt.. Har allerede sydd et par duftposer, som skal fylles med herlig lavendel.. :)

Dette fugleburet kjøpte jeg på Kremmerhuset for en tid tilbake.. De hadde 30% på hele butikken, og dette var satt ned til utrolige 200,-.. Så jeg klarte ikke gå fra det :)


Jeg fikk også en hyggelig overraskelse når jeg kom på jobb i dag.. Kristine, med bloggen www.kreativkrisa.blogspot.com, hadde lagt en herlig overraskelse i hylla mi.. Et interiørblad, te, tesil og en liten bukett med lavendel.. Tusen takk! :)
Nå skal jeg kose meg helt alene, for samboer er jo i Sør-Afrika.. Egentlig litt deilig med tid for en selv.. Eller som han sa; nå slipper du å rydde etter meg i nesten to uker..
Lo litt for meg selv, og tenkte at jeg i allefall skal kose meg!
Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

moni sa...

åå så koselig og herlig med slike kollegaer, helskjønt:) Så vakkert det buret fra krememrhuset var også så billig da:) Ønsker deg en nydelig kveld og fortsatt fine dager på jobben:) klem monica

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Koselige kolleger fortjener små overraskelser, vettu! Og så får jeg masse inspirasjon av bloggen din - husk det var deg og Vibeke som fikk meg inn i bloggverden, takk for det!
klem Kristine

Livs Lyst sa...

Der kjøpte jeg mitt også - en gang. Til halv pris.

Fugleburet ditt var fint!

Hilsen Liv

Fru Luna sa...

Så koselig med overraskelse :) Jeg tror jeg har det samme fugleburet som deg, men jeg betalte full pris :P Ha en flott sommer! klem