tirsdag 7. juli 2009

Innlegg nr.50, og noe nytt...

Dette er mitt innlegg nr. 50.. Tro det eller ei.. Tror ikke jeg skal ha noen stor utlodning for det, men kanskje jeg finner på noe.. Jeg skal til Oslo et par dager, så kanskje jeg finner en fin premie..

Fikk en pakke fra nettbutikken www.frk-doris.no her om dagen.. Hadde ikke bestilt så mye, men ble veldig fornøyd med det jeg fikk! I tillegg hadde hun sendt med 3 hjertesåper, som luktet kjempegodt! Tusen takk :)

Jeg bestilte to forskjellige kroner, en i sink og en i hvit emalje.. Kjempefine!
I tillegg hadde jeg bestilt en løkkurv, og den var jo bare herlig! Gleder meg til å henge den opp på kjøkkenet! Hun har i tillegg en blogg http://www.krinkel-kroken.blogspot.com/


For litt siden bestilte jeg også en pakke fra www.landcharm.no.. Blant annet disse hjertene:


Disse lysestakene har vært i smijern, men jeg synes de passer bedre inn nå!
Jeg har også spraylakkert denne potta.. Synes den ble så kul i sølv.. Så nå passer den på husfreden her i hjemmet!

Nå reiser jeg straks.. Håper å gå innom noen bruktbutikker, så jeg kanskje får med noen varp hjem.. Ha en fin uke videre!
Så ser jeg innom dere når jeg kommer hjem igjen!

7 kommentarer:

Min stil sa...

Go tur!
Klæm

Black Feathers sa...

Hei du ;)
Det var flotte ting du hadde fått i pakken. Søte såper du hadde fått med.

Høres spennende med Oslotur, håper du finner masse flott ;)

Blomsterpotten ble knalltøff i sølv.
Ha en fin sommerdag ;)

Maliva`s verden sa...

Hei..se der har du helt like mine lysestaker på veggen.Har tenkt lenge på om jeg skal male de i zink eller hvitt..og nå tror jeg at jeg går for det ja.Go`tur til tigerstaden..sommerklem fra Maliva

Lunalu sa...

God tur til Oslo!!! Håper du finner mye fint!
Så fine de kronene var, tror jeg må innom doris og se hva mer hun har!!!
Solklem fra Lunalu

ALT MITT sa...

Flott blogg, og den potten du har sprayet. Er på leting etter en sølvspray, har du en å anbefale?

krinkelkroken sa...

Heisann

Så koselig at varene falt i smak, og tusen takk for at du laget innlegg og linket til meg, blir så glad jeg da:)
Smart med spraymaling, har hatt noen slike prosjekter jeg også, spraymalt ting som egentlig var klar for bosset;)
Kos deg i Oslo, og fortsatt fin sommer!

moni sa...

Så lekre ting du har kjøpt deg og så fine stakene ble når de var spraylakkertt og den potta i sølv ble utrolig lekker:)

Takk for argument når det gjelder ektorp, jeg må no vurdere veldig opp og imot og i mente før jeg går til eventuelt innkjøp tror jeg:S

Ønsker deg en god tur til Oslo:) klem monica