søndag 26. juli 2009

Mitt kuleste gjenbrukskjøp!

Bedre sent enn aldri.. Her kommer mitt kuleste gjenbrukskjøp! I allefall det mest spesielle..
Tror ikke det er mange som har maken.. Den er laget i USA, litt usikker på årstallet, men det er noen tiår siden..

Jeg regner med de fleste har klart å se hva det er allerede..


En SINNSSYKT kul badevekt!


Herlig pastellrosa, med glitter.. Hva er vel amerikansk uten litt glitter og glamour.. :p
Jeg digger den!
Fikk nesten litt prestasjonsangst, når det var så mange som var spente på hva kuppet mitt var, men etter litt tenking, kom jeg frem til at denne vekta er helt urolig FRESH.. :)
Og, det nesten mest utrolige, jeg fikk den for skarve 20kr!
Så nå kan jeg kose meg når jeg går på vekta, ikke fordi tallene den viser er så ålreite, men fordi den er så festlig!

11 kommentarer:

sylysten sa...

Den var yberkul;o)))) Min mann hadde fått "dompedilla", som vi sier i Grimstad, men jeg syns den var knallsøt;o) Hadde ikke passa på mitt turkise bad, men jeg kunne jo bare malt om litt;o)))
Klem
Linda;o)

Margrethes hus og hage sa...

Haha, så stilig :) skikkelig retro.
Herlig farge og et kjempekupp!

Hilsen Margrethe

Lunalu sa...

Fantastisk kul!!!! Og kjempe søt!
En ny uke står på vent - håper den blir kjempe fin!!!
Klem fra Lunalu

Kristine sa...

Er det mulig!! he he ja, på
"Maris butikk" - der har de alt!

Vei deg med glede i all fremtid!

klem Kristine

Hannis sa...

Det där kan man kalla retro!
Den var söt!
Ser välbevarad ut också.

Kram Hannis

Snickaregården sa...

Vilken otroligt häftig våg!
Härlig färg, blir nog roligare att ställa sig på vågen nu :)
Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Fantastisk!!!!!
Kram Agnetha

Linda sa...

Selvom jeg hater å veie meg...så falt denne veldig i smak...denne hadde faktisk fått lov til å stå fremme:D og så er jeg glad jeg ikke er helt alene....når det gjelder menn...klem Linda

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Utrolig morsom badevekt...selv om det ikke er min favorittgjenstand. Jeg har et litt slitsomt forhold til badevekter....men din er jo så dekorativ på badet at det er en fryd å bare "se" på den.
Klem...ellen

krinkelkroken sa...

Superkul, absolutt!
likte veldig godt hundefor spannet også:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann

innom for å si GOD HELG:))

kul vekt!! skikkelig original:)

klem fra Lillan