lørdag 25. juli 2009

ShOpPiNg!

I dag har jeg vært en liten tur i byen med nabo'n.. :)
Fikk såklart handlet litt..
Dette søte skiltet kjøpte jeg på Kremmerhuset.. Helt herlig tekst!
Dette fotoalbumet kjøpte jeg på Milde Himmel i Sandefjord.. 3 små album som man løfter opp av boksen.. :)


Kjeksboks kjøpt på Dags Marked...


Dette lille skapet kjøpte jeg på et lagersalg, er litt usikker på om jeg skal bruke det til sko i gangen, eller sengetøy på soverommet.. Det står foreløpig i gangen.. :p


Dette skiltet kjøpte jeg på lykke til 50%.. Synes det er så fint!


Dagens nest beste kjøp: en gammel jernspade.. Som dere sikkert skjønner av bildet, skal jeg bruke denne til å "spa opp" mat med, fra spannet mitt :)

Dagens beste kjøp skal jeg vise dere i morgen!
Tror det er det kuleste jeg har kjøpt på Gjenbruket, noensinne!
Stay tuned :)

11 kommentarer:

moni sa...

så utrolig mye lekekrt du har handlet. jeg har også kjeøpt meg skilt på kremmerhuset idag men jeg kjøpte et lyseblått som det står home sweet home på:) Likte veldig godt den der fotoalbumboksen din, den var utrolig vakker:) ønsker deg en videre fin lørdagskveld.) klem monica

Lunalu sa...

Åh...guri så mye fint du har kjøpt deg!!! Og så har du jo funnet et skilt med de ordene jeg nesten fikk kjøpt meg....Det blir kremmerhuset neste - når jeg bare kommer meg hjem igjen!!! Jeg ble helt stor i øynene av alle skattene dine, boksen og albumen var jo også bare lekre!!! Er fryktelig spent nå på hva det beste kjøpet var!!!!
Ønsker deg en nydelig lørdagskveld!
KLem fra Lunalu

Jenny sa...

Hej!
Åh vad fina saker du köpte! Den där gamla järnspaden gillade jag skarpt! Nu blev jag lite nyfiken på vad ditt bästa köp var;)

Ha en sköön kväll,
Klem Jenny

Kristine sa...

Åh, du asså - jeg hater hemmeligheter!! he he
Fra nå av skal jeg bare kalle Gjenbruket for "Mari`s butikk". Får ta meg en tur dit snart også..

Super lørdagskveld til deg!
klem

Margrethes hus og hage sa...

så flotte ting du har fått tak i! Jernspaden var tøff :)

Skal følge med på ditt beste kjøp!

Hilsen Margrethe

lovecountrychabbychicstyle sa...

åh du har virkelig shoppet mange fine ting! helt etter min smak!! GOD HELG! stor klem fra Lillan

Fru Luna sa...

Så fantastisk mye fint! Heldige du ;) Ha en flott helg videre! Klem

Nostalgia sa...

Skal si du har shoppet og funnet flotte ting ! Ja det forgyller virkelig dagen når en kommer hjem og har gjort gode kjøp, hi-hi.

Skulle bare inn på "farmors hus" idag og kjøpe et blad, og kom ut med en bærepose med klær :-D

Ønsker deg en deilig søndag !
Klem, Nostalgia

Hannis sa...

Vad du har fyndat!
Fotoalbumet var ju riktigt häftigt.
Är det plastfickor i eller klistrar man in bilderna?

Här skiner solen för första gången på vad som känns som veckor så jag ska sitta i solstolen och vicka på tårna hela dagen=))

Hoppas att du får en fin söndag/
Kram Hannis

Ps.Jag länkar till dig om det är ok.

sylysten sa...

Så mye fint du har fått deg;o) Sånne dager er så givende, når det liksom ramler ned i hode på en;o)
Gleder meg til å se det siste funnet.
Klem
Linda;o)

Frk. T sa...

Såå mye fint du har kjøpt! Elsket albumet du viser bildet av: ) Et slikt fikk jeg også lyst på, spørs om jeg ikke må ta meg en tur til fantastiske Sandefjord i løpet av ferien: )

Nyt søndagen, klem Frk T