lørdag 4. juli 2009

Soverom

Hei :)
Nå nyter jeg virkelig ferien min! Flott vær, godt og varmt og deilige badetemperaturer! Jeg ELSKER nemlig å bade! Så jeg ligger stort sett i vannet og vaker.. Det blir nok ikke så mye blogging i sommer, hvis været holder seg.. :)

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise noen bilder fra soverommet.. Har ikke gjort det før..
Sengesettet er kjøpt på KID.. Ny seng står ØVERST på ønskelisten.. men jeg får heller ikke bestemt meg for hvordan jeg vil ha.. Forslag? Dessuten skal samboer på jaktreise til sørafrika om en uke, så da blir vel mye av pengene brukt der nede.. :p

Kassen jeg malte har jeg nå sengetøy oppi, og et teppe til kaldere netter.. Noe jeg forøvrig ikke trenger nå! Men kjekt å ha tilgjengelig til vinteren..


Her er litt av spisestua.. Jeg har malt første strøk på bordet, og ikke fått tatt 2.strøket..
Jeg har heller ikke fått sydd putetrekkene til stolene, men det var visst meldt litt dårlig vær til uka, så jeg må ta det da! Gleder meg ikke akkurat, for det kommer til å ta tid.. Heldigvis skal mamma hjelpe meg! Jeg bestilte også boka Ljust & Lantligt for noen dager siden.. Og håper den kommer i posten snart!

Gleder meg til å ligge på stranda, og kose meg med denne boka!
Ha en fin helg, alle sammen!

6 kommentarer:

Lunalu sa...

tusen takk for tips ang. spraylakken!!! Synes det var en god idè å ha sengetøy i kassen - den tok seg virkelig godt ut!!!
Venter også på den boka....Den skal visstnok være bra ;-)
Ønsker den en koselig lørdagskvled!!
Sommerklem fra Lunalu

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Så koselige bilder :) Så fint dere har det! Jeg liker alle malingsprosjektene dine ;)

God sommer! Klem

moni sa...

helskjønt voeromm med mange lekre detaljer og utrolig skjønn den kassen du har malt med skrift:) nydelig blogg du har:)

Den boka har jeg nettopp fått og dete r bare til å glede seg det er den kjekkeste og mest inspirerende boka jeg har, ren fryd er det.

En svensk bloggevenninne tipset meg nettopp om at i july kommer det ut en bok fra svenske bloggere sine hus som er skrevet av to sevnske bloggere. Den tror jeg må sjekkes ut:)

sommerklem fra Monica

Margrethe sa...

Så koselig du har det!

Jeg skjønner godt at det ikke blir det samme å plante i leid hage, selvom det er hyggelig å gjøre det fint rundt seg der også. Da vi leide var hagen vår en stor grusplass. Men den blomstret mer og finere enn den store hagen til husverten :) Jeg hadde pottehage og koste meg masse med den. Den kan man også flytte med seg :)

Ha en fortsatt fin helg :) Hilsen Margrethe

Maliva`s verden sa...

Hei,koselig soverom..med mange fine detaljer.Den boken kan du glede deg til du får i posten..Jeg sitter her med den nå,og en drøm av en bok for oss som liker landstilen.

Black Feathers sa...

Heisann. Så romantisk sengetøy du hadde funnet deg. Kjempe tøff ble den lille kassen. En lur plass til å ha sengetøy i ;)

Ja her hos oss har gråværet nå kommet, så jeg satser på å få ferdig noen av mine egne prosjekter.

Ha en flott kveld du ;)