torsdag 16. juli 2009

Tallerkenhylle og duftposer

Hei alle sammen!
Nå har jeg fått tak i en ny tallerkenhylle.. :) Og denne er skikkelig gammel! Synes den er så flott, og herlig slitt.. Fikk den på Gjenbruket for en femtilapp, så den var ferdig nedprutet.. :p




Helt perfekt slitt!


Jeg har også sydd noen duftputer i det siste.. Denne står i stuen..


Denne står oppå nøkkelskapet, så det lukter herlig lavendel i gangen og stua.. :)
Har også en på soverommet, men den glemte jeg visst å ta bilde av..





Denne boksen, til å ha bestikk i, kjøpte jeg på Home&Cottage.. Synes den var så sjarmerende!
Ellers går dagene jevnt og trutt, med unntak av sykdom.. Har kjempe høy feber, det hele begynte i går.. Så kjedelig når man er tilbake på jobb å bli syk! Spesielt når det er så fint vær.. Så jeg slapper av, ser på TV og er innom bloggene deres.. Og det er alltid like inspirerende!
Ha en fin dag!

16 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten o din kommentar hos mig!!! Å så vacker blogg du har!
Kram Agnetha

Kristine sa...

Nydelig tallerkenhylle - du gjorde et skikkelig varp der!

God bedring, savnet deg på jobb i dag..
klem Kristine

Hilde Heimdal sa...

Så utrolig sjarmerende tallerkenhylle og alle de andre tingene !!

God bedring til deg!

Klem Hilde :o)

Hannis sa...

Vilken tallrikshylla!
Den ser väldigt gammal ut.
Roligt när man kommer över såna fina saker.

Ha en fin helg/
Kram Hannis

Livs Lyst sa...

Næh!!! 50-lapp for den nydelige tallerkenhyllen??!!! Er det mulig da???

Ja, det ble jo helt nydelig dette!
Jeg må også få meg en stor tallerkenhylle en gang. Jeg har en liten en på loftet. Men jeg har ikke plass til den her enda....

Hilsen Liv

Linda sa...

Oj, så mye fint du har!!!Den tallerkenhylla var jo helt perfekt og så billig!!!Dem jeg har sett på i butikker koster jo fra 600 opp til 1500 har jeg sett!!!Da er det ekstra morsomt når man får tak i noe kjempe billig!!!Haen fin dag!LInda

opp ei trapp inn ei dør sa...

Nydelig blogg du har, lykkeliten! Har sittet å kost meg med innleggene dine og latt meg inspirere...tenker først og fremst på de billy-hyllene som du har fått tak i dører til. har tenkt 1000 ganger at jeg må gjøre det sammen (med stoff inni) men nå fikk jeg på ny inspirasjon til å gjøre det, så får vi se hvor lenge det varer... :)

Tallerkenhyllen har du virkelig vært heldig med, tenk å finne den sånn, ferdig slitt...nydelig!

Ha en fin kveld!

sylysten sa...

Fantastisk fin hylle, også til 50kr;o)Det er ikke ofte prisen er finere enn tinga, men dette var close;o)
Sommerklem
Linda;o)

Lunalu sa...

For en nydelig tallerkenhylle (et kupp!!!) - og den boksen for å ha bestikk i var jo utrolig sjarmerende!!!
Klem fra Lunalu

Margrethes hus og hage sa...

Wow, den tallerkenhyllen må vel kunne sies å være et kupp! Kjempefin.
Flotte de andre tingene også!

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Hemma på Landet sa...

Fina saker. Vilken härlig hylla du har.:-) Kram

lovecountrychabbychicstyle sa...

såå søte duftposer:))
Ønsker deg GOD HELG!!!
stor klem fra Lillan

Mamma Millan sa...

Tack sååå för din hälning!!Jättevacker tallriks hylla !

kram Millan

sinnlighet sa...

Vilken dejlig liten blog, me like!!

Agneta från Österlen

LYKKEBO sa...

Kjempe flott! er så tøft når de er litt slit i kantene..Søte dufteposer:)

Klem

Alfasinteriør sa...

Nydelig hylle:). Er så flott med slike.For ett kupp:)
Klem Alfa