torsdag 6. august 2009

Nye puter :)

Hei alle sammen! Her har det vært en kortere bloggepause, grunnet besøk av svigers..
Men nå er jeg tilbake igjen, og vil takke alle sammen for de kjempe koselige kommentarene! Dere er så herlige og inspirerende, alle sammen!


Jeg har sydd noen puter siden sist.. Linstoff, som jeg strøyk på strykemerker som jeg laget selv..

En med teksten "jeg vet en deilig have"..


Og en med tekst og bilde..

Med teksten "Å leva det er å elska".. Begge er salmer, men kjempe fine!

I dag har jeg også vært en tur på to gjenbruksbutikker, så jeg skal vise dere godbitene i morgen..
Her har været heldigvis snudd seg igjen, og i dag har det vært knallfint!
Kjempedeilig med litt varme igjen!
Ha en fin kveld!

12 kommentarer:

Lunalu sa...

Har også kosa meg med sola i dag - og en god bok, samt litt husarbeide innimellom!!!
Så fine de putene ble! Begge salmene passa godt som tekst til de fine gammeldagse bildene!
Snart helg!
Klem fra Lunalu

krinkelkroken sa...

Så flotte puter! Er dessverre ingen kløpper på symaskinen , men ser du har teken;)
Så nydelig med salmevers på putene!

Crinoline sa...

Så nydelige puter du har laget.Kjøkkenskapet ditt er så fint.Ønsker deg en god helg.

Almas Hus sa...

Så flink du er !!
Hvordan lager du strykemerker ?
-sprayen kjøper jeg på europris-helt genial den der :)

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte ting du har laget. Kjempefine salmer begge du har valgt :)

Ha en fin fredag! Hislen Margrethe

Snickaregården sa...

Åh, så underbara kuddar! :)
Kram Maria

Nooria sa...

Nydelige puter!

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min :-). Nå gleder jeg meg til i morgen.

lovecountrychabbychicstyle sa...

kjempe fin pute du har sydd! skikkelig shaabby chic:) Ønsker deg en god helg!! klem fra Lillan

Hannis sa...

Men åhhh!Vilka fina kuddar.
Vackert med bilden!

Kram Hannis

Louise sa...

Välkommen till min blogg
Loppis Skattkammaren, en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul.

Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.

Tanken är att samla inspirerade och trevliga ställen på en och samma sida.

ag söker alltid nya saker att fota och skriva om!

Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd.
Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.

Hälsningar Louise

Louise sa...

Välkommen till min blogg
Loppis Skattkammaren, en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul.

Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.

Tanken är att samla inspirerade och trevliga ställen på en och samma sida.

ag söker alltid nya saker att fota och skriva om!

Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd.
Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.

Hälsningar Louise

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Nydelige puter du har sydd. Det er fint å ha deg tilbake på bloggen du viser så mange hYggelige ting.
God uke til deg!!
Klem....Ellen